فروشگاه‌های زنجیره‌ای گندم دائماً درحال افزایش هستند و در سطح شهر، بیشتر به چشم می‌خورند. تخفیفات بسیار و تنوع بالای کالا، باعث شده است تا شاهد روند صعودی تعداد مشتریان این فروشگاه‌ها باشیم. به همین جهت بسیاری از صاحبان سوپرمارکت و فروشگاه‌های محلی علاقه دارند به خانواده بزرگ گندم بپیوندند. در این مطلب تلاش کردیم تا به پرسش افراد در مورد شرایط اخذ نمایندگی فروشگاه گندم و نحوه همکاری توضیح دهیم.

فروشگاه گندم

پس از به راه افتادن فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر ایران و استقبال مردم از آن‌ها، یکی از نگرانی‌های مهم فروشندگان و حتی سایر افراد این بود که چه بر سر کسب‌وکارهای خرد و سوپرمارکت‌های محلی خواهد آمد؟

فرانچایز و اخذ نمایندگی برندهای شناخته شده، راهکاری است که پیش روی این دسته از کسب‌وکارها قرار دارد؛ اما شرایط دشوار آن، باعث بروز مشکلات متعددی شده و فرصت پیشرفت و ترقی را از آن‌ها می‌گیرد. پس چه باید کرد؟

این سوال، جرقه‌ ایده‌ راه‌اندازی و اساس نحوه تنظیم شرایط اخذ نمایندگی فروشگاه گندم بوده ‌است که آیا امکان دارد علاوه بر بهره‌مندی از مزایای فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مانند تنوع فوق‌العاده محصولات، قیمت مناسب و انسجام، شرایطی برای حضور قشر زحمت‌کشِ صاحبان کسب‌و‌کار‌های کوچک و محلی نیز در این بازار پررقابت فراهم شود؟ شرایطی که فروشندگان خرد نیز از امکانات مدرن کسب‌وکار بهره‌مند شوند، سوپرمارکت خود را توسعه دهند و به فروش بیشتری برسند.

فروشگاه زنجیره‌ای گندم از اوایل سال 1399 با هدف حفظ و توسعه کسب‌‌وکارهای کوچک، امکان حضور کسب‌وکارهای خرد و محلی را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای فراهم کرده است. فروشگاه زنجیره‌ای گندم با ماهیت محلی خود، به عنوان فروشگاه‌های سوپرمارکتی و با متراژ زیر 100 متر، تمایز خود را با سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای نشان داده و از میدان رقابتی آن‌‌ها خارج شده است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای گندم پیرو شعار «نزدیک‌تـــرين بـــه شمــا» با استقرار فروشگاه‌ها در نزدیک‌ترین نقطه به مشتریان، تلاش کرده است تا راحتی و سهولت دسترسی را برای مشتریان فراهم کند. مدل کسب‌وکار این فروشگاه، مشابه سوپرمارکت‌های محلی اما با ایده‌ فروش مدرن و یکپارچه، طرح‌ریزی شده است.

نکته بسیار مهم این است که بسیاری از افراد تفاوت میان فرانچایز و نمایندگی را نمی‌دانند و برای همکاری با مجموعه گندم، حتما به این موضوع واقف باشند. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم حتما مقاله تفاوت فرانچایز و نمایندگی را مطالعه نمایید.

شرایط اخذ نمایندگی فروشگاه گندم

شرایط اخذ نمایندگی فروشگاه گندم

پیوستن به شبکه فرانچایز فروشگاه گندم، فرصتی بی‌نظیر برای فروشندگان و صاحبان کسب‌وکارهایی است که به دنبال گسترش و توسعه در صنعت خرده‌فروشی هستند. فروشگاه گندم با ارائه مدل کسب‌وکار مدرن، پشتیبانی مستمر و ایجاد فرصت‌های رشد، یک محیط فروش استاندارد و جذاب را فراهم می‌آورد که به شرکا اجازه می‌دهد تا در بازار رقابتی امروز پیشرفت کنند.

شرایط پیوستن به فروشگاه گندم به گونه‌ای تنظیم شده‌ است که فرصت‌های برابری را برای همه‌ فروشندگان، در هر سطحی از تجربه و سرمایه فراهم کند. این شرایط نه تنها دسترسی به محصولات باکیفیت و در عین حال متنوع را افزایش می‌دهد، بلکه به رشد اقتصاد محلی و حتی کشوری نیز کمک می‌کند.Top of Form

در ادامه به شرایط اخذ نمایندگی فروشگاه‌ گندم می‌پردازیم:

حداقل فضای ۳۰ متری در مجموعه گندم

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای اخذ فرانچایز سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، محدودیت در داشتن مغازه‌ای با متراژ بالا است. اگر شما هم با این محدودیت رو‌به‌رو هستید، گندم به این نگرانی شما پاسخ داده است! فضای حداقلی مورد نیاز جهت اخذ نمایندگی گندم فقط 30 متر مربع است تا بتوانید با فضایی کوچک، اما رویایی بزرگ، به خانواده گندم بپیوندید و از تجهیزات و امکانات، در سطح یک هایپرمارکت بزرگ و مدرن، بهره ببرید.

خوشنام و معتبر بودن کاسب

هر فروشنده‌ای در گندم، می‌تواند در ارتقای اعتبار مجموعه، نقش داشته باشد. گندم تمایل دارد تا از طریق همکاری با کاسبان و عاملان خوشنام، در حفظ اعتبار برند شما و خانواده گندم، بکوشد. این امر به ثبات بیشتر شبکه توزیع و فروش کمک کرده و زمینه‌ساز همکاری‌های طولانی مدت می‌شود که به نفع هر دو طرف (فروشندگان و گندم) است.

سوپرمارکت صاحب ملک شخصی یا اجاره‌‌ای باشد.

از مالکیت تا اجاره، هر دو راه برای راه‌اندازی فروشگاه سوپرمارکتی گندم باز است! برای اخذ نمایندگی فروشگاه گندم، کافی است یک ملک سوپرمارکت، چه شخصی و چه اجاره‌ای در اختیار داشته باشید.

گندم با هدف حمایت حداکثری از کسب‌وکار‌های خرد، در پی جذب حداکثری فروشندگان با شرایط مالی متفاوت است. افرادی که مغازه شخصی دارند، می‌توانند از آن به عنوان محل کسب‌‌وکار خود استفاده کنند و کسانی که فاقد مغازه نیز هستند، می‌توانند با اجاره کردن یک فضا، فرصت راه‌اندازی یکی از شعب گندم را داشته باشند. این شرط، موانع ورود به بازار را کاهش می‌دهد و به ترویج و گسترش شبکه فروشگاه‌های گندم در مناطق مختلف کمک می‌کند.

بازسازی ظاهری فروشگاه به سبک گندمی (در صورت نیاز)

یکی از شرایط اخذ نمایندگی فروشگاه گندم، در صورت نیاز، بازسازی ظاهر فروشگاه به سبک و سیاق خاص این برند است. این فرآیند شامل تغییرات دکوراسیون داخلی و خارجی مغازه است تا تجربه‌ای مشترک و مطابق با استانداردهای برند گندم برای مشتریان فراهم شود. این بازسازی ممکن است شامل نوسازی نمای بیرونی، به‌روزرسانی ویترین‌ها و تجهیز فروشگاه به تابلوها و سایر عناصر بصری شود تا در نهایت، ظاهر فروشگاه نمایانگر هویت برند گندم باشد. این تغییرات، جذابیت محیط را افزایش می‌دهد و مشتریان را به خرید ترغیب ‌می‌کند.

خوب است بدانید که در این فرایند، وام پرداختی بدون بهره به شما تعلق ‌می‌گیرد که می‌تواند برای خرید تجهیزات، بازسازی و تجهیز فروشگاه به سبک گندم، یا دیگر نیازهای مالی که برای بهبود و ارتقا کسب‌وکار نیاز است، به کار رود. این شرط نه تنها موجب کاهش فشار مالی بر نمایندگان می‌شود، بلکه فرصت‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاری و گسترش کسب‌وکار در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و در نهایت، به افزایش رشد و موفقیت کسب‌وکار آن‌ها منجر می‌شود.

مزایای فرانچایز فروشگاه گندم

مزایای فرانچایز فروشگاه گندم

فرانچایز فروشگاه گندم، با ارائه مدل کسب‌وکار نوآورانه و پشتیبانی گسترده، فرصت‌های ممتازی را برای فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار کوچک فراهم می‌کند؛ در دنیایی که رقابت، به خصوص برای خرده‌فروشان، روز‌به‌روز سخت‌تر می‌شود و شما را به عنوان صاحب فروش، با چالش‌های متعددی رو‌به‌رو می‌کند.

در ادامه به بخشی از مزایای پیوستن به خانواده گندم می‌پردازیم:

سهولت شرایط اخذ نمایندگی

فرانچایز گندم با سهولت شرایط اخذ نمایندگی، امکانی را فراهم کرده است تا کاسبان نوپا و خردی که مشتاق به گسترس و مدرن‌سازی کسب‌وکار خود هستند، بتوانند به آسانی و با سرمایه‌ اولیه کم، به فروشگاه‌ زنجیره‌ای گندم بپیوندند.

این سیاست مجموعه گندم، به منظور حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و خرد  طراحی شده است تا این دسته از کسب‌‌وکارها نیز از تکنولوژی‌ها و تسهیلات مدرن فروشگاه‌های زنجیره‌ای بهره‌مند گردند. تسهیل شرایط اخذ نمایندگی، نه تنها فرصت‌های برابری را برای همه اقشار کاسبان ترسیم می‌کند، بلکه مشوقی جدی برای توسعه و رشد کسب‌وکارهای خرد و رونق اقتصادی کشور نیز خواهد بود.

سفارش‌گذاری هوشمند در فرانچایز گندم

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های فروشندگان، به خصوص در فضاهای کوچکتر، چک کردن مدام موجودی‌ها و بررسی نیاز مشتریان برای سفارش‌گذاری است. مجموعه گندم در این مرحله زمان‌بر و و چالشی نیز در کنار شماست.

سیستم سفارش‌گذاری هوشمند در فرانچایز گندم به شما کمک می‌کند تا به شکل مؤثر و با سرعت بیشتری، موجودی‌های خود را مدیریت کنید. این سیستم هوشمند با تحلیل داده‌های فروش و تقاضا، دقیقاً می‌داند چه زمانی، چه کالاهایی باید سفارش داده شود تا همیشه وضعیت موجودی به بهترین شکل ارزیابی شود.

انتخاب برند، انتخاب شخصیت

انتخاب برند، تعیین‌کننده هویت و شخصیت کسب‌وکار شما است. وقتی تصمیم می‌گیرید نام و تابلوی یک برند را در محیط فروشگاهی خود نصب کنید، در واقع به نوعی اعتبار و پیشینه آن برند را به کسب‌وکار خود می‌افزایید.

انتخاب برند مناسب، به ویژه وقتی سخن از برندهای معتبر و خوشنام می‌شود، می‌تواند به عنوان یک اهرم قدرتمند در جذب مشتری و افزایش فروش عمل کند. انتخاب فرانچایز گندم، به عنوان اولین سوپرمارکت زنجیره‌ای کشور، یک امتیاز رقابتی برای فروشگاه شما به حساب میآید. این برند می‌تواند اطمینان و وفاداری مشتریان را جلب کند و همچنین ارزش‌ها و اصولی که بر آن‌ تأکید دارید را قوی‌تر به تصویر بکشاند.

افزایش وفاداری مشتریان با ارائه کالابرگ و تخفیفات

 قانون نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید اگر انتظارات رایج و نیازهای اساسی مشتریان برآورده شود، آن‌ها به فروشگاه شما باز خواهند گشت. اما اگر فروشنده‌ای قادر به ارائه خدماتی فراتر از انتظارات معمولی مانند کالابرگ یا تخفیفات ویژه باشد، وفاداری مشتریان در سطح بالایی تضمین خواهد شد.

 با پیوستن به فروشگاه‌های زنجیره‌ای گندم، شما می‌توانید علاوه بر مجهز شدن به جدیدترین سبک فروش و اعتبار قدرتمند برند گندم، از مزایای ارائه خدمات کالابرگ برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده کنید. به علاوه، فروشگاه زنجیره‌ای گندم به صورت ماهانه و مناسبتی، تخفیفاتی را برای رضایت مشتریان در نظر گرفته‌ است تا با افزایش سطح رضایت خریدارن، به کسب‌وکار شما نیز رونق ببخشد.

هزینه و ریسک پایین سرمایه‌گذاری

زمانی که تصمیم به راه‌اندازی یک سوپرمارکت می‌گیرید، درک صحیح و دقیق از میزان سرمایه‌گذاری و ریسک‌های مربوطه بسیار حیاتی است. علاوه بر هزینه‌های اولیه، باید توجه داشته باشید که بخش زیادی از این سرمایه‌گذاری‌ها غیرقابل بازگشت است. با توجه به ریسک‌های احتمالی و هزینه‌های شروع کسب‌وکار، شما می‌توانید در صورت داشتن شرایط اخذ نمایندگی فروشگاه گندم، با خیال آسوده در کنار ما، ایده راه‌اندازی سوپرمارکت خود را به واقعیت تبدیل کنید.

نفوذ در نقاط مختلف کشور

نفوذ در نقاط مختلف کشور

فروشگاه زنجیره‌‌ای گندم پیرو شعار «نزدیک‌تـــرين بـــه شمــا» و با استقرار فروشگاه‌ها در نزدیک‌ترین نقطه به مشتریان، تلاش کرده است تا راحتی و سهولت دسترسی را برای مشتریان فراهم کند. فرقی ندارد در شرق ایران باشید یا در غرب کشور، شما می‌توانید در هر نقطه ازکشور، به خانواده بزرگ گندم بپیوندید.

تسهیل‌کننده زنجیره تأمین منظم و متمرکز

 فروشگاه‌های زنجیره‌ای گندم، شبیه به خرده‌فروشی‌های مدرن، در محلات مختلف فعالیت می‌کنند. سیستم سفارش و زنجیره تأمین کالا در این فروشگاه‌ها به صورت متمرکز اجرا می‌شود و تمامی کالاها به انبارهای گندم تحویل داده می‌شوند. همچنین، وظیفه پشتیبانی و توزیع نیز بر عهده زنجیره تأمین خود شرکت است و بهترین وضعیت ممکن را برای همه طرف‌های درگیر (فروشنده، مشتری و گندم) فراهم می‌کند.

وام‌های بدون بهره: پله‌ای به سوی موفقیت بدون دغدغه مالی

در مورد فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند گندم، ارائه وام‌های بدون بهره می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا هزینه‌های مربوط به تجهیز، بازسازی یا افزایش مقیاس فروشگاه‌های خود را  راحت‌تر تأمین کنند. این نوع حمایت مالی از جانب فروشگاه گندم به نمایندگان، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت و رشد در بازار رقابتی فراهم می‌آورد و در عین حال، ریسک مالی پایین‌تری را برای آن‌ها به همراه دارد. این امر، به ویژه برای فروشندگان خردی که ممکن است دسترسی محدودی به منابع مالی داشته باشند، می‌تواند بسیار مناسب باشد.

روش‌های اخذ نمایندگی گندم

ثبت نام اولیه برای اخذ نمایندگی بسیار آسان و از دو طریق ممکن است:

  1. تماس با شماره 02158967000
  2. تکمیل فرم مربوطه در صفحه فرم اخذ نمایندگی گندم

از هر یک از این دو روش که اقدام کنید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و شرایط خود را برای اخذ نمایندگی گندم بررسی نمایید.

مسیری به سوی گندمی شدن!

مسیری به سوی گندمی شدن

فروشگاه گندم، مسیری برای تحقق آرزوهای شما در حوزه فروش و رشد در آینده است. این فروشگاه با تکیه بر استانداردهای بالای خدماتی، امکانات مدرن فروشگاهی و فضایی ایده‌ال، کسب‌وکار شما را به سمت رشد و ترقی هدایت می‌کند.

 با اخذ نمایندگی فرانچایز گندم، از مزایای متعددی بهره‌مند خواهید شد که علاوه بر پشتیبانی مالی مانند وام‌های بدون بهره، شامل آموزش‌های تخصصی، پشتیبانی بازاریابی و دسترسی به شبکه تأمین متمرکز و... نیز می‌شود.

شرایط پیوستن به فروشگاه گندم به گونه‌ای طراحی شده‌ است که موانع ورود به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ را به حداقل رسانده و فرصت‌هایی برابر برای همه فراهم می‌کند. از این ‌رو، هر فردی با هر سطحی از تجربه و سرمایه، می‌تواند در این فروشگاه‌ سوپرمارکتی زنجیره‌ای به موفقیت دست یابد. این امر نه تنها سبب افزایش تنوع و دسترسی به محصولات باکیفیت در بازار می‌شود، بلکه به تقویت اقتصاد محلی نیز کمک شایانی می‌کند.